Sunday, December 12, 2010

uwan ku syg!

uwan aku sehat sgt2.. dia boleh marathon berkilometer tanpa rasa letih..
kalau ada pertandingan marathon org tua aku memang paksa dia masuk!

dia jenis xleh duduk rumah..
walaupown rumah aku xde ada org dia akan keluar.. hari2 fav spot dia kedai sate..
hari2 kerja dia makan sate

pagi sate..

malam satee

sate sate sate.. aku punya la marah, aku tuduh dia ada skandal dgn pelayan siam sana ahahaha.. jht gila aku nie. walaupown aku xsuka perangai uwan aku yg suka berjalan2 tanpa arah tujuan

aku paling suka kalau dia bodek aku!
gempak siut dia bodek aku..

dia mesti tanya aku.. daus ko dah makan belom!!??

haha gila la.. time tu la point aku nak pau. dia!..
tapi kelakar pasal hal nie dia suka buat2 pekak bersebab

mcm contoh yer hari nie memang xleh blah!
mcm biasa uwan aku singgah kedai aku lepas.. beli 10 batang sate. hihih :P
ngek je..

dia masuk dgn mata yg kecik dia dtg d depan aku

ko dah makan lom daus!

* : D <--- this face!
belom la uwan.. adoih lapar yer... :))

ko nak apa? uwan beli kan..
* ^_^!!! <-- this face!!

oh... beli kan mc donald boleh??!!! kata aku spontan

APO..??!!

mcdonald..!!!

APO..!!!!???

mcd donald..!!!

APO..!!!!??

mcd donald!!

APO..!!!??


KFC.....

APO..!!???

air limau je la..

a'ah2.. nanti uwan gi beli kan.. jap2..!

WT....!!! T_T!!

pannndaaaaaaiiiiiii laaaaaaa ko uwan!! pandaaaaaiiii laaaa ko hahahah!!

btw ko tau cara dia tenung aku camner..!!















takut x.... ALA2 nagkung tak HAHAHAHA!!!!!

No comments:

Post a Comment