Thursday, December 2, 2010

tegar blogging

aku tgh kosider tuk deactived facbook aku. dan ganti masa2 terluang aku dgn blogging
why?!

hahah banyak pro dia dari con dia!
malas nak jelaskan..
fb mcm tempat aku rambling about life. secara random!
tapi blogging buat aku berfikir dan mejinak kan jiwa aku!

dulu aku pernah cakap dlm hidup aku benda yg mematang kan aku adalah kedai dan myspace ;p
now aku rasa aku nak try fokus blogging to gain more to my life!

dulu aku pernah tegar berblogging
and aku respect la sapa yg masih tegar berblogging, memang bukan taik ayam la korang nie.

times goes by tapi my little self in me.. never wanna to grow up!

aku perlu mematangkan diri dengan segera
dengan membaca penulisan korang. mebaca pengalaman korang!maybe aku boleh mendapat sesuatu! tuk hidup aku.

susah la juga bila pk nak deleted fb!.. maybe aku tak akan fokus fb terlampau sgt!
aku fokus blog je ke. kan?

oh ye entry nie aku buat ! dgn hastra memberitau blog2 yg aku akamn follow
korang tau x aku blogging pilih bulu.. aku suka baca blog kwn2 lebih dari blog org glmer!
aku xrasa aku boleh gain apa2 dgn megomen mereka yg glmer!

tapi ofocoz ada pengecualian!

senari blog yg aku tgk konsider tu fllow dan sebb2 nya!

1.jardness.com
  • kenalan blog aku
  • blog dia best. banyak informasi dan ringan
2. sembang kencang
  • aku suka bro nie dia lawak dan pandai!
  • aku xde la minat nak kiss dia punya ass de.. dan jadi member dia! aku just nak jadi fan dia!
3. mimie
  • kenalan aku juga.. xde la rapat mcm jard de tapi aku suka blog dia atas dasar sempoi,
  • blog nie sharing about life.. sama la mcm blog aku kut! that why aku suka hehe
4.Broframe

  • bro nie memang blogger tegar! aku seblom aku berhenti  layan blog aku selalu nampak dia komen2 blog org! tapi aku memang xminat sgt blog dia. time tu!
  • skrang aku follow dia atas dasar dia kenalan aku. maybe kita boleh jadi lebih rapat dan hubungan sampai ke anak cucu. *anak cucu lain2 :))
sapa lagi aku nak follow. ehh,,
:P buat masa nie.. diorang je yg dlm pemikiran aku!
kalau yg lain2 tu aku xtau la lagi,..

No comments:

Post a Comment