Saturday, December 11, 2010

peszzz!!!

korang penah x dgr org merungut xpuas hati mcm tu pesszz!!!
korang paham x.. dia guna mulut pastu sedut udara masuk mulut.. bunyi dia pelahan je tapi org yg dgr aduihhh makan dlm!

PESZZ


bunyi dia mcm psssstt.. tapi lebih laju lebih tajam! :P


nie bukan ejaan sbnr.. sbb aku tak tau la nak eja.. bunyi tu!
mcm bunyi2 lain susah kut nak eja..

semalam costumer lama aku dtg.. dia nak tgk design kad kahwen dia.
entah camnerrrrrrr laaa aku xsave pulak.. yg print copy pulak ilang mangkuk lak aik!

so masa aku cakap alamak... ilang la adik!
perempuan tu buat bunyi camtu

perghh makan dlm aku! rasa nak bunuh diri pown ada.
pastu dia cakap la. kami dtg tak siap lagi kami dtg x siap lagi kami dtg xsiap lagi!

aku diam je..
aku nak balas krang mcm bodoh lak..
yelah.. sebb dia dtg 2 kali je baru .. cakap mcm 3 kali.. banyak tu 3kali huhuhuhuhuhu

nie menjadi pengajaran dlm hidup aku! yg sentiasa masih dlm peringkat yg kureennggg!!!
ALWASY!!!!!!!! demand!!!! tgk slh sikit dah emosi2..

emosi jauh2 la jgn la gangu emosi aku kan?? apa2 jela!


peszzz!!!! *serius bukan aku la buat bunyi nie
1st bunyi nie betol2 makan dlm.
2nd dia buat org tu rasa mcm diri dia xberguna

nak sound baik2 laaa!! xyah la buat bunyi2 camtuu.. tekanan lak aik!


perempuan suka buat bunyi camnie!... diorang nie suka main2 kan emosi lelaki
nie nama dia penderaan emosi nama dia!

heboh cakap lelaki dera perempuan
perempuan dera lelaki 24jam xde lak masuk berita!


*hari nie mcm ada berita pasal perempuan dera lelaki dia dgn bantu skandal dia apa ye perempuan la!!! dosa besar tu!!

ibu aku selalu cakap, arwah ayah aku selalu.. pesan sama dia.. den yo dosa den tanggung. enkau xyah sibuk2 sgt.. tapi dosa ko tu den tanggung juga.. so ko dongar jo lah cakap den!

tul special ye perempuan nie.. sonang masuk syurga!
awal2 mak ayah tanggung dosa
pastu suami la tanggung dosa

ikut cakap mak ayah.. ikut cakap suami. solat jgn tinggal.. kompem syurga! alaa senang lak aik!
xrasa betol ke?
xrasa sudeyhhhhh!!!!

2 comments:

  1. Haha.. Bang.. Ko comel laa.. Bese laa tu manusia wat silap.. Tapi lepas lepas ni ko kene laa tingkatkan prestasi ye.. Jangan wat kesilapan yang dah penah wat.. Ekeke.. :p

    Moga maju jaya bisnis ko bang.. Aku sokong dari jauh ni haa.. Jangan hampakan aku.. Ecewahhhh..

    ReplyDelete
  2. dAUS LEN kali beli external,,leh simpan sume projek2 yg bag wat..so xpyh la org tu nk susah payah sedot udara msk lam mulut tok wat bunyi y annoying tu,,sy kenal lame dah abg nie n abg tu KURANG INGTAN sikit,,so xsalah kan korban kan duit tok wat something yg mb akan membantu kita sedikit sbyk..kan3??
    n sal dosa2 tu,,LU PIKIR LA SNDIRI,,Bukan nabil,,tp sammy,,ayat yg dah di ciplak dari nabil,,>.<

    ReplyDelete