Sunday, December 12, 2010

petang2 nie aku suka joging..

korang tau x kartun popoyo! hahaha.. po poyo la aku nak joging! :P
aku baru lepas makan,.
aku nak joging bila lemak perut aku bersentuhan dgn lemak tetek aku je!

TETEK aku! OMG!! tetek..
ISA dia...
hahaha.. rilek la.. semua insan ada tetek. yg mebeza kan ia adalah saiz nya sahaja hahahaha!
okay aku nak joging la

aku tadi nak balik. sbnr yer..
sbb adik aku tgh buat proformin biola mantap kan adik aku?

xyah la puji2 korang luar gelombang pecemaran orait la kan!
tapi tu la.. masa aku nak pergi abg aku jemput.. ada lak costumer dtg nak buat bisnescard aku pown buat la..

tu la tertinggal aku sedih sungguh :(
okay la tu je la aku nak cerita sbnr etyr aku serius bowsan so aku pown buiat latihan menaip.. korang pecaya tak aku taip nie x pandang keyboard.. hahahah biasalah kutttttttt

ada ke org taip tgk keyboard?

entah kan.. :)
joging..!!!

No comments:

Post a Comment