Thursday, December 2, 2010

moming atau morning heheh ;p

morning  semua
pagi2 akud ah kena perli dgn costumer aku.. buat malo je aku!
cis.. dia buat lawak pasal ada bottol kosong kat atas meja aku!

camner entah dia perli aku.. boleh tahan la.. sakit lah juga.
skrang nie aku dok xtgh budjet nak buat kerja
poyo je aku..

tapi aku nak cuti 5 hari n ie
lama kan?
tau xper..

target aku cuti nie adalah tuk tidak tido!
asik tido je masa pergi cuti entah mendaaaa la aku n ie

semalam kan aku stress gila
part 1tuk aku settelkan kerja2 aku yup2 aku dpt settel kan hampir setgh kerja aku! handal juga aku nie .. Hohohohohoho

malam tu aku dah ting tong ting tiong.. :P

tb2 ada costumer aku dtg komplain aku print kerja dia xcun..
ahhh dah tu mintak print balik sedih aku pk.. aku nak ngages huhuhuh
*manja x?

pastu aku tahan je cakap xpe la.. sok aku nak cuti!!!
lepas aku dok pujuk2 akak tu.. baru akak tu meyerahkan body ye! kalah pada aku.
huhuhu tapi aku print balik la sbnr yer huhuhuhu T_T!!!

tapi aku kena kan cas yg rendah..
ahhh entah la..
pastu costumer aku yg pagi tadi nak buat kad kawen dtg.
diorang dtg nak kompem job..
dah pukul 10.50 baru nak dtg..
dtg2 mintak tukar itu ini.. pastu nak tgk lagi 30 min.

dlm hati aku akak dgn abg nie igt aku 24jam apa?
tapi aku nie memang gigih.. *poyo lak
aku pown ikut je cakap dia..

so aku pown buat la kerja tersebut.. dari kul 11.00-11.30
dah siap diorangx tak dtg2 pulak

dlm dok menunggu diorang tu ada lah 2,3 mamat muka mcm peyamun masuk! cis.
ada yg dok pandang2 merayau2 dlm kedai..
aku tanya nak apa dia diam je senyum2..

kat kawasan aku tgh musim meyamun nie..
MEYAMUN! bahaya tak?? 300meter dari kedaia ku.. ada 3,4 kedai kena samun minggu lepas
bdk2 lak tu.. melatyu.. dtg bawak parang.. samun kedai2 sana.

dgr cerita ada yg kena tetak kepala sebb melawan.
seram kan??
entah mendaaa la bdk2 skrang uyishhh....
org2 asik cakap mendaaa la polis tembak mati bdk2 nie apa mendaa la bdk tetak2 org pakai parang nie
MENDEEE laaaaaa


bagi pandangan aku org2 yg dok merompak2 tu kalau tgh lari x nak berhenti memang patut kena tembak
BANG BANG BANG!!!
tapi aku xcadangkan laa tempak kepala diorang
tembak kaki sudeyh la.. hahaha *banyak tgk cerita movie aksi..

igt senang ke nak tembak kaki.. masa lari aduih mcm bdk2


melalut gila aku.
yeah hari nie last day sebelom bercuti BUAT KERJA KASI HABIS!!!! yeah!!

No comments:

Post a Comment