Wednesday, December 15, 2010

aku cabut cc main dota

semalam xtau asal.. aku tido awal bangun rasa malas pulak..
pastu sampai kedai kerja kurang... aku blah je lepas kerja dah settel..

aku gi main dota kat cc..
mcm bodoh je dah tua pon nak main dota
tapi oke juga jumpa bdk2 dulu yg lepak cc aku tu
xsangka semua dah besar2.. dulu kecik2 je.. skrang mcm bpak org!

semalam hari nie dah esok. ada buat kerja printing sampai 30ribu
banyak kan?

nie costumer aku nie dia buat surat mailing tuk kemasukan ke IPTS.. tau je la.. agen2 iptas nie masa dia cari duit. banyang kan sorang pelajar 1ribu ++


dlm 30ribu ada berapa org agak yer akan masuk..?
kan? printing pown kira photostat je.. dah tu 4sen.. T_T
sesak siut job bukan ada.
so buat2.. tunggu dia nak bayar deposit pown susah..
nak buat samapi 30ribu
suruh bayar depoist payah!!!

aku bukan apa x bayar deposit susah la..
pernah ada orgh xambik kerja..

so ko tau bila aku print aku xleh guna internet, sbnr yer T_T
sedih je kan..
tu yg aku xon9 tu.. ah xpe la!

dah la u je aku xde benda nak cerita
cuma aku suka type hahah :))

1 comment: