Tuesday, November 30, 2010

seikhlas hati ku

salam..
gila kenyang aku, korang dah makan?
hari nie aku makan Mcd. then ayam mas! teruk kan?
yeah.. aku bowsan,

yelah bowsan sikit
hari nie kedai mcm slow lagi... skrang musim cuti sekolah dan musim hujan pulak!
takde la aku bermaksud nak menyalahkan cuaca pulak
tapi aku saje nak kasi alasan2 yg agak boleh di terima org. YELAH alasan tu xleh terima sgt sbnr yer

aku pening la... *sambil pegang perut
sejak kebelakangan nie aku rasa perut aku makin berkembang pesat! mebolat dgn kebolalatan yg chantek!
tapi aku sikit pown xrasa nie slh aku!
aku salah kan selur yg aku pakai dia yg mengecik sbnr yer!!
kalau korang la pakai selur lagi kecik dari pingang korang.. mesti la rasa gemuk kan??

so camtu la yg terjadi sbnr yer!
*pejelasan nie bolh terima ke x?
hetam la.

aku sbnr yer xde la story sgt nak cerita. dah la aku baru buat blog nie.. tb2 aku xupdate lak, krang org cakap aku tak tegar lak kan huhuh

pagi2 tadi aku geli hati tgk sorang awek nie.. dlm facebook
tgh dok promoted akaun ke 2 dia!
MEMANDANGKAN akaun pertama dia dah habis had limit.. dia bukak la akaun no2

so dia siap buat biogrph lagi kat fb2 dia!
aku dok baca beria2 nak tgk apa yg glemer sgt bdk nie..
aku rasa dia xde sapa2 pown.. and being popular without reason is kind a .. erk!
kan.?

dia seakan2 paris hilton la..
habuk xde tb2 budjet gelmer!

and then dia cakap dia blogger! cis.. !!
aku pown gi la jeguk blog dia apa best sgt ke..

mcm bodoh je!
ada pic2 dia.. pastu dia cakap benda sikit! oke2 aku buat mcm nie blog di!


start garis tu nie blog awek cun tu tau!!
.............................................................................................................................................

that nite













im only human.. dont juge me ^_^!!
thx ya coz follow mine blog!!

nite2
 wink2..♥♥♥

.............................................................................................................................................................
WTF..!!!!!



yaaaaaaaaa..... aku sbnr yer dah lupa la apa aku tulis!
haha between permulaan hingga penutup. aku ada 3 jam dlm kepeningan :)
apa ye aku cakap.. tadi..

entah la

3 comments:

  1. Hahahahahahahaha.. Aku terpikatttt!!! Nanti aku turun nogori jenguk ko ngan kedai ko ek.. Jangan bosan2.. :p

    ReplyDelete
  2. ngek la ko nak turun menda aku nak naik nie syg oit!

    bts

    ReplyDelete
  3. BABI LAAA
    cun gilaaaaaaa.
    sumpah sila tukar jantinaa!!

    ReplyDelete