Monday, November 29, 2010

2alam part LAST!!!! akhiri la penderitaan aku semoga amrah ku dpt ku simpan dlm blog tuk di baca oleh generasi akan dtg!!

salam..

aku xleh tido sebb memikirkan sesuatu.. bukan la dua alam
cuma hal2 kerja

so sebb ak nie banyak kerja *yg xsiap
aku rasa better aku.... settelkan entry 2 alam nie.
supaya besok!!! aku leh buat kerja tanpa perlu gelisah tuk menghabiskan entry 2 alam nie!


sbnr yer
cerita dua alam nie konsep dia bagus!
mesej dia pown ada!

tapi cara pelaksanan tu memang lemah!! mcm org bodoh.. ye filem
aku terus terang dapat rasakan nie slh dr romezy. maybe dia tunjuk pandai dan masuk dlm hal production!
xreti buat filem jgn masuk campur laa

labur cukup laaa!!!!

benda yg aku paling nyampah pasal 2 alam!

  • music repetation yg anoying gila vavi!!!
    • tuk babk kampung ada music latar belakang..nya
    • tuk babk flash back ada musci latar ye.
    • seriuss sgt2 muak dgr music yg sama bertukar secara tb2 adeshhh T_T!
  • banyak babak yg merepek!!! tak diperlukan..!!!
    • kebanykan babak bodoh.. xde fuction sengaja di letak! 
    • mostly babak yg ala2 lucah
  • penceritaan yg xkemas!
    • satu masa. watak utama bergaduh dgn bf dia! kemudia menghalau dia keluar dari rumah. dia tiba2 lepas flash back kampung perempuan tadi dah berbaik2 dgn bf dia.. secara tb2!!!! 
    • terdapat satu babak penting.. tapi mcm tak kena langsung.. dgn babak2 lain.. kalau sapa tgk. babak yg dia kahwen di london tu mcm tb2 je.. xpasal2 je ada, babak dia kahwen kat london! pastu sambung balik.. dia dgn bf dia, mana suami dia.. yg dlm babak kahwen tu.. tb2 dah xdisebut!!! begong.. (babak nie penting sbnr yer.. dlm babak nie kita dpt tau yg dia nie dah keluar dari ISLAM.. teori aku. diorang nie letak babak nie lepas tgk filem nie.. last mint.. pastu bujdet tampal je mana2 yg boleh adesh)
  • lakonan adgen ghairah YG MEJIJIKAN!!!!!
    • jijik2! lelaki yg bf dia tu.. cakap dgn nafsu bapak jijik!.. mcm dia tgh bernafsu habis mulut penuh air liur!!.
    • yeahh baby u look niasss baby aaaaa hhhmmm eehmmmm arrrrrr.. *cakap sambil megerang mcm org tgh GERSANG.. STIM TAK IGT DUNIA PUNYE!!
    • dialog yg buat AKU MELUAT!!! trick keji.. VAVI!!!  contoh : mcm filem cuti2 cinta.. bila tetek nora danish di sama kan dgn nasi lemak 50sen!! OKEEE FUNNY!!! lucah tapi funny.., tapi yg nie xfunny bakan megundang kemurungan yg berpanjangan..  babak dia lepas diorang puas main!.. lelaki tuk kepuasan.. dan perempuan tu masih diatas katil berselimut.. sambil melihat perempuan tu lelaki tu berkata.. kita kawen nak?... pastu watak perempuan tu balas.. U KENA POTONG DULU...! kena potong?? ujar lelaki itu cemas.. kemudia perempuan tu cakap  POTONG TAKUT.. SELAM MAU... CHIKEN!
  • BOWSAN!!!!!
    • aku memang sumpah bowsan!!!! 
    • LAWAK BABI bila permulaan filem ala2 mcm presatation power point!!! dah lah tu 6min lebih!! aduih. buat yg tak tgk bayangkan!
      • bakcground gelap!... ayat.. dgn warna putih.. MENINGGAL DUNIA.. atau DUNIA MENINGALKAN, MELALAIKAN atau DUNIA MELALAIKAN..!!! di teruskan dgn ayat2 yg berlawanan tapi mcm bodoh2 je!! xnampak langsung fuction dia.. 6min ++ serius tak tipo memang bodoh!
    •  aku punya bowsan sampai aku tido masa akhir filem!! .. aku rasa mcm tak tgk lagi bagus! BOWSAN NAK MAMPUS!!!.
  • GAGAL DALAM MERUNGKAI CERITA!
    • Korang ada tak kawan yg suka bercerita tapi cerita dia mcm lari tajuk dari point yg penting!! AHH 2 alam camnie la!.. dia GAGAL show permulaan watak utama nie jadi bapok!..GAGAL gila!!!
dah la aku rasa aku puas la kutuk filem nie.. semoga jiwa aku tenang.. sok aku leh fokus buat kerja aku!!!
nak stop cakap pasal 2 alam! CUKUP2 la.!!!!

apa pown kan.. mesj yg cuba dia sampaikan murni juga! :(

dah la aku tido la!!!

1 comment:

  1. T___________T
    buaya yang patut tengok 2 alam
    dia pasty suke babak yang menghairahkan itu~

    wkakaka

    ReplyDelete