Saturday, November 27, 2010

kaki aku sakit dah tiga hari.. akhir yer terbongkar!!!

jgn patah semangat dan jangan nangis *aku eja betol ahaha..
kalau aku cakap aku rasa nak nangis kaki aku sakit korang rasa aku bapok x?

serius aku ada 2,3 moment aku rasa nak nangis
lagi2 masa aku turun dan naik tangga2 lrt monorail masa aku gi kl.. hampir kena kejar dgn anjing lagi T_T!!
sakit mcm kena gaout!!

aku xnak terima aku gout no way!!!

daus ko gaut nie.. kata abg aku
TIDAKKKKKKKKKKK!!!!!!

1st org yg kena gout dia ye buku lali xleh sentuh..
aku oke je boleh gentel2 lagi

2nd aku xgemok!
yelah2 aku fitnah la sebb no2 tu... T_T!!

hari pertama aku sakit.. biasa2 je.. aku nie biasa kena kekejangan otot masa tido!
ahhhh xtau laaa aku nie tido camne....
biasa (kdng2) betis aku kejang
rasa sakit sgt2.. Ahhhh!!! aku pegang dan urut2 tuk kasi darah jalan

pagi tu lain la yg kejang .. uhuhuh...
so pagi tu aku rasa akit kat tapak kaki kanan aku..

tapi aku buat tak tau je la..
aku nie macho!! ala2 rambo.. aku mana makan2 ubat gi klinik bapok boleh la camtu!
aku kalu sakit aku koyak kan baju show dada yang bidang ikat kasi blood stop flowing!
Macho x??

so sampai hari nie laaa aku sakit
dan makin teruk sebb dah jangkit kena paha huhuh  paha kanan lak!
huhuhuhu dugaan nie!



aku malo laa kalau aku sakit gout!
gaout nie sebb gemok sgt!! xreti nak jaga badan!! mcm kerbau!
*cis aku lebih2 lak abg aku gaout kut hahah gurau je

so bila org tanya aku cakap aku terseliuh!
ahhh.. yeah2 aku terseliuh

tu versi logic sgt!

kalau versi 2 alam..
aku lepak2 kedai mamak on day..
sudenlly belakang aku ada tamil sorang nie *tamil juga kena
ragut beg tangan sorang awek nie yg lepak dgn bf dia

awek tu jerit la eh eh!! jgn2 jgnnn!!!!!
aku perhatikan pecuri tu dtg kearah aku
dgn selamba aku sadung kaki dia..
bersahaja je.. peluh pown tak ^_^!!!

pastu aku ambik air minum!
aku bangun dan memandang kearah pecuri yg sedang jatuh ketanah

abg2 sy mintak maaf bang tolong bang.. sy xbuat lagi! , rayu pencuri itu

saya menyesal bang! rayu dia..
aku grab kolar dia aku tenung mata dia

wei!! macha!! dont fool me!! ko x nyesal okay! the only thing u regaret that u u get caugt!!

lalu aku rentap beg tangan awek tu!
then aku berlalu pergi..

tiba2 macha tu keluarkan pisau lipat!!!

aku berhenti jap!
angkat jari telunjuk.. oh ya!
one more thing
 camnie la aku buat! tapi ambik fokus 
belakang la nampak sikit otot2 belakang!


SAAAAAAAAPpp!!!!!! aku lipas kepala dia mcm bola!
pengasan dia!

lepas tu aku kasi la awek tadi beg dia balik!
dia dgn bf di gaduh lepas tu.. sebb awek tu nak mintak clash! kata dia dah jatuh cinta dgn aku!

so masa aku balik. nak bayar aku lalu. la meja awek tu
dia takel kaki aku! bang aku jatuh
syial je... retak kaki aku! cram habis!
;p

pastu dia cakap OPSS!! sori buat u jatuh..
balasan sebb u dah buat i jatuh ... dgn u!

dlm ketakutan aku lari2 tejengket2 kaki dah retak! sebb jadi mangsa cinta adoihH!!!!

arghhhh abg give up abg give up!! cram la syg cram!!!!

:)) harap drromezy nampak pontesi cerita aku nie serius2 best!




hahaha

xbox360
btw,, kaki aku sakit sebb over use muscle. 3 hari lalu aku joging 3 round megila!
:P yeah.. aku joging beb! sbb tu la muscle aku sakit..

esok hari tu lepas sakit aku gi kl!
;p skrang paha aku lak sakit
bimbang2.. makin ke atas lak

dpt betis nak paha.,. dpt paha.. nak mana la pulak
HAHAHAHA!! plsss jgn la tu! hahahaha

joystick fav i tu hahahah!!


 
funny thing is my joystick is large format! aku terpaksa reduce kan dia
sebb takut terkeluar kawasan hahah :))
*ya rite!

babi je perangai.. haha
COP2!!
btw aku.. terigt satu ayat dari anak buah satu blogger nie
hahah dia cakap ayoo! jgn cakap babi cikgu marah

pastu akak dia cakap, ah2 tuhan marah kan?

pastu bdk tu cakap tak la.. cikgu la marah!

HAHAHAHA!! sambil aku jln2 dgn adik aku.. aku cakap la dgn hati.. yelah tuhan mana marah cakap babi hahah :)) babi tu makluk Allah juga ;))

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hahah aku ter remove la content haha :))

    epul cakap abg nie hensem la sy pecaya 100% cerita abg jgn la abg terlalu merendah diri!!

    @so aku cakap
    mana ada.. abg biasa2 je mcm john deep je!

    ReplyDelete
  4. baru aku sedar blog aku tak best mcm kau.jadik aku padamkan hasrat laaaa

    ReplyDelete
  5. kesedaran camnie lah perlu wujdu dlm setiap insan haha
    wei jgn la cakap nak buat blog!
    ;p

    ReplyDelete