Sunday, November 28, 2010

2alam Review pebuh emosi!

*tgk eja tajuk pown slh!! PENUH EMOSI!!!!!!
aku tekan keybord masa tulis nie mcm pakai penukul! GERAM!!!



rata2 satu malaysia dah tau.. filem 2alam HAMPEH!!! ye filem..
sebelom aku tgk aku pown megikut2 kata org.. memaki2 dr romenzy tanpa tau salah silap film nie
tapi lepas tgk aku rasa aku BERHAK tuk marah!!!

aku sbnr yer nak tgk naangkung
eyenie cakap cerita dia best..

dari awal sampai akhir dia tgk tergelak2
aku yg memang berhajat nak mebelanja adik aku
terus call adik aku ajak dia tgk wayang,

seremban nie satu je punggung yg buat late nigt show
*hihihihih NAKAL x typo mistake i..

kat jusco seremban 2.
cubaan mengbooking tiket tuk 5 org gagal apa bila talian setiasa sibuk.
Sebb semangat nak gi tngok wyg aku tutup awal. dan gerak pergi ke jusco..

sampai je hati aku memang dah.. rasa xbes
bapak ramai!!! RAMAI NAK MAMPUS!!
apa best sgt cerita nangkung nie aku xtau laaaaaaaaaa

huhuh.. seperti yg dijangka
TIKET SOLD OUT!!!!!!
caya la ngangkung pecah wayang la beb! rupa ye lakonan Shaheizy Sam Samad
HERO andan sempit!!!!

patut la penuh dol!! lagi pown review dari blogger pown cakap best vavi!
huhuh sedih tol.....
masa tu aku dah mati akal..


  • ibu aku ikut.. dia pantang tgk cerita omputeh
  • abg aku ikut dia pantang tgk cerita kartun
  • adik aku pro 2ALAM!!!
  •  bf adik aku tak bersekutu!


jum tgk repunzel nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!???
tanya aku..


ibu aku .. mengeleng kepala dgn muka masam!

abg aku uiyhh pixar kan.. ko tau tak itu zionis yer production!!!!
adik aku.. aku xkesah,.. tapi ibu mesti xnak punye
adik bf aku .. sengih2...




dah tu cerita apaa!!? kata aku..


kita tgk 2 alam nak? tanya adik aku..
AHHHHHHHHHHHHHHH tidak.. aku xsanggup tolong la jgn buat idea bodoh!
cerita tu  tuttt!! aku baca blog 
aku baca brita tutt!
org malo tgk cerita tu
lucah! tak igt..  jalan cerita bodoh!


terus kan rant. sampai 10min!


ibu aku dah berasap tgk aku ye perangai!..
 
bukan ko dulu cakap ko repect dia ke.. 
jutawan malaysia paling cepat berkembang!...


hurmmm yelahhh tu... tapi ni filem dia xbest!!! ujar aku mepertahankan tindakan aku yg kebudakan.


ko tak tau lagi.. ko nak cakap mcm2.. ko tu la daus! ko suka dgr cakap org!
kwn2 ko cakaop ko pecaya je!!! ko memang,. kalau ibu suruh! ko xnak dgr kawan2 ko cakap ko ikut!! lagi costumer ko je semua betol .. ibu xde betol ibu salah je!! IBU JE SALAH!!!!!


*emosi lak.. dia.. 
yelah tgk laa!!!! kata aku pasrah..
tapak tangan aku berair2.. rasa mcm rancangan fear factor!
jatung aku berdengut kecang!! betol ke nie.. aku mcm xpecaya aku akan lakukan ia!




YA ALLAH BERIKAN AKU KEKUATAN!!!!
abg 2 alam..mm mm  5 org babnnnngg...! tanya aku berbisik2


ah..? tanya abg kaunter kebingunag!.

2ALAM!!! 5ORANG!! sambil tunjuk lima jari..!! *tertutup oke hahah begang haha!



keputusan muktamat!!?? 
sy kunci jawapan dia paknil..


lepas beli tiket ti aku rasa mcm hidup aku ada time limit!
korang paham x..
aku rasa lepas aku masuk ke pawagang tu hidup aku yg aku ketahui skrang!!!!!
MUSNAH!!!!!



maybe aku terover dramtik kut huhuhu...
seriusly aku rasa resah gelisah marah! GERAM!! i have my moon come early!! kakakaaka..
so. aku gi tandas 3 kali kut masa tunggu..


oke time..
jum masuk! kata adik aku..
sambil berjalan. adik aku bisik. ko rilek la.
xteruk sgt kut.. 


hmm.. baek daus dah besar daus boleh tahan!!!! ujar aku sendirian


BERSAMBUNG!!! 

APA KAH YG AKAN BERLAKU!! ADAKAH DAUS MAMPU TUK MENAHAN KESAKITAN YG DIA ALAMI DLM DUA ALAM YER BERBEZA!!!!!

NANTI LA AKU SAMBUNG LEPAS KERJA COSTUMER AKU SIAP!!!

4 comments: