Saturday, November 27, 2010

masa bekerja :)


aku tgk facebook dr romezy tb2 dan takleh post wall..
aku jadi pelik2

aku ada buat salah ke?
aku komen camnie jeeeeee



aku rasa komen aku xde la melampau sgt! aku mintak maaf lagi.. sebb aku dah kutuk dia kaw2.. aku mintak maaf pasnie kena mintak maaf lagi hahah :))



btw aku tgh terpk la adakah aku dah termasuk dlm golongan yg di block oleh dr romezy!! alaa xkan lak
apa la doctor nie!!!

tapi aku jenis bersangka baik!
MAYBE!!! MAYBE!!!!!

pekerja yg jaga fb tu dah habi shifft kut so lock wall post..
ahhh maybe la!! kan?

membuat aku terpk something.. xde ke kerja freelance. aku sesuai la kerja camtu hahahah
:)) ...

dulu aku pernah gi ceramah motivasi dr romezy nie bagi talk.
so dlm ceramah dia..

dia xsuka pakai bowtie dan tak suka rambut bodoh mcm nie!
tapi dia buat demi mecipta brand!


dlm hidup nie yg kita jual adalah diri kita sendiri!! Peribadi.. gaya kita!
tapi aku tertanya2 la berbaloi ke glmer dgn cara camnie..??

:P
tapi omputeh kata
there is no such thing as bad publicist.. ;P hahah

bukti kenya west! :)

justin bieber :P

ala2 kaki perhatian la dr romezy nie!
tapi secara jujur nya la.. kita pown sama kut!!

sapa nak hidup dlm dunia yg rasa mcm kita tak wujud!!
harimau mati meninggal kan belang manusia mati meninggal kan nama!




xbox360
apa benda paling keji ko sanggup lakukan tuk mendapat perhatian?
aku.. hahah aku rasa aku paling top!!! sekali ..
aku sanggup tipo2 aku mati. tuk dpt perhatian korang! :P
so seblom aku mati make sure .. ko perhatikan betol2 hahahah :))

yeaa aku keji la :'")

4 comments:

  1. komen ko dasat bro,kalau aku pon bleh majuk camni,aku rase dia dh block ko tu.hahaha padan muka

    ReplyDelete
  2. toching apa.. oke apa komen aku!
    serius tak sakit

    ReplyDelete
  3. hahaha...sian ke dr rozmey..:)

    ReplyDelete